Mina top 5 smink produkter!

hellu bloggen! har så sjukt mkt smink och smink väskor, säkert mer än tio väskor. Men jag har valt ut mina 5 bästa proukter som jag använder mest på vardagar och så...
Först en foundation från maybelline new yourk:
Dream matte mousse foundation
jag har nyansen: 030 sand


Mascara från Loréal Paris:
Voluminous x5 carbon black
klumpar inte!!! :)



läpp stift/penna från Max Factor:
Lipfinity lasting lip tint
man kan dricka och pussas (haha) läpp fären sitter endå kvar och ger inga avtryck!



Puder från HM:
Compact Powder by HM
har nyansen 15 , deep beige
Concealer:
Concealer ultimate cover
flytande från någon tidning typ frida eller nåt...
Bilden är tagen från http://jullansblogg.devote.se
Det var allt!! Nästa inlägg blir nog vardags sminkning (steg för steg)
xoxo Amanda<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0