New t-shirt from Åre!

hellu bloggen,
kom ju som sagt hem från åre inatt. när jag var där var det ju stor REA på alla typ butiker eftersom skid säsongen snart är över... Så jag köpte en United by Altitude tröja för 50 KR!!! fattar ni vad billigt! Den hade kostat 250 kr men sen var den 200 kr rea! såklart slog jag till, hahaha, är det rea så är det! sitter perfekt tight och allt ( så man ser hur vältränad jag är, hahahaha) Var oxå extrema reor på uggs men de kosta endå typ 1000-2000 kr så om jag ska köpa några så sparar jag nog det till nästa vinter:) Har ni uggs? Vilka är snyggast? komentera!! 

skit dålig bild, men men..... Vad tycks? Tröjan tilsammans med ett par tighta jeans? Eller vad tycker ni??
bloggar lite mer senare... ska fixa med designen nu!!
xoxo Amanda<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0