Tränings mode!

Hejsan bloggen! Såklart måste man ju vara SNYGG även  när man tränar! Igår var jag på intersport (elr stadium, kommer inte ihåg) och köpte ett par SKIT SNYGGA tränings bralllor!!! asså dem är typ gröna och rosa! Så JÄVLA snygga!!! :) Det är ett par adidas brallor!!  Laddar upp en bild senare när jag har på mig de!! :)
Annars, vad gör ni? Sj så chattar jag lite med olika personer och tittar lite på instagram, har ni instagam? Skriv då en kommentar vad ni heter så kan jag börja följa er... och ni kanske kan följa mig...?
Sen senare idag ska vi har Party (släktkalas -.-) för min lillebror, fast han fyller år imårn men då har han fotbolls tunering så vi firar hnm idag!
Och imårn ska jag gå på bio Titanic (3D, fattar ni vad coolt?!) men Lisa (http://lisapaler.blogg.se)! Mer tränings mode och bilder kommer strax!
Ha det bra PUSS!!
xoxo Amanda<3
Ps. Tycker ni jag ska ha dagens outfit? Kanske lägger upp min outfit idag:) Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0